شما اینجایید:

صفحه اصلی دکوراسیون اداری برای انجام پروژه دکوراسیون به کجا مراجعه کنیم؟

برای انجام پروژه دکوراسیون به کجا مراجعه کنیم؟

از چه کسی برای بازسازی دکوراسیون اداری کمک بخواهیم؟

قبل از انجام هر کاری که هزینه ی نسبتا قابل توجهی دارد و در آن تخصص کافی نداریم لازم است با فردی آگاه و متخصص مشورت کنیم و کمک بخواهیم. بازسازی اداری امری مهم، زمان بر، پر هزینه و بسیار حیاتی است که جای اشتباه در آن وجود ندارد.

صندلی اداری را از کجا بخریم ؟

می توانید صندلی اداری مناسب با فضا و نیاز های خود را در فروشگاه دکوریار تهیه کنید.

؟برای طراحی داخلی دکوراسیون اداری از کجا شروع کنیم

از شناخت نیازهای خود و کارمندان ، بوجه ی مد نظر و مدت زمانی که در اختیار دارید شروع کنید.

هزینه ی بازسازی فضای اداری چقدره؟

بیان مبلغ دقیق برای بازسازی فضا اداری ممکن نیست چون بسته به سلیقه و نیازهای شما متفاوت است ولی می توان از حداقل 20 میلیون شروع تا 600 میلیون هزینه داشته باشد.

آیا برای طراحی یک پروژه دکوراسیون اداری نیاز به کمک یک طراح ماهر و کاربلد دارید اما نمی دانید باید به کجا مراجعه کنید؟ در این مطلب  ازمجله دکوریار با ما همراه باشید تا پاسخ جامعی برای سوال خود پیدا کنید. طراحی دکوراسیون اداری امری بسیار حساس و مهم است و در صورتی که به درستی  و توسط افراد ماهر انجام نشود . علاوه بر ایجاد عدم تناسب محیط، سبب به هم ریختگی ذهن کارمندان خواهد شد. به همین سبب استفاده از دانش یک فرد ماهر و خبره  در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم راه هایی موثر را با شما به اشتراک بگذاریم. تا با به کار گیری آن ها  بتوانید به بهترین و زیباترین طراحی دکوراسیون اداری دست پیدا کنید.

1- شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت های معماری و طراحی داخلی زیاد و گوناگونی در زمینه ی طراحی و دکوراسیون فضای داخلی وجود دارند که شما می توانید با کمی پرس و جو آن ها را بیابید . این شرکت ها می توانند برای طراحی یک دکوراسیون اداری زیبا به شما کمک کنند. شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی معماران حرفه ای در اختیار دارند که ابتدا خواسته هاو نیاز های شما را می شنوند .

پس از بازدید از فضا و بدست آوردن دیدی کلی از محیط ، طرح های اولیه را با استفاده از نرم افزارهای مخصوص طراحی کرده و در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید تغییرات مورد نظر خود را در آن ایجاد کنید. بعد از تایید طرح ها از سمت شما  نسبت به اجرایی کردن آن ها اقدام می کنند.همچنین شما می توانید  تنها از آن ها برای طراحی طرح های مد نظر خودتان راهنمایی و  کمک بگیرید و اجرایی و پیاده سازی کردن طرح را خودتان انجام دهید.

امکان دارد ، وجود تعداد زیاد شرکت های طراحی داخلی باعث سردرگمی شما بشود . همین امر باعث شود شما ندانید که بهتر است پروژه دکوراسیون اداری فضای خود را به چه شرکتی بسپارید. نکته مهم دیگری که باید به هنگام انتخاب شرکت مناسب طراحی مد نظر قرار دهید . قیمتی است که این شرکت ها برای طراحی دکوراسیون اداری مطرح می کنند. برخی ازاین شرکت ها دارای تعرفه های بسیار بالایی برای ارائه خدمات خود هستند. در حالی که برخی دیگر قیمت هایی منصفانه را ارائه می کنند. البته لازم به ذکر است که بسته به محیط و سابقه ی طراح رنج قیمت مطرح شده از سمت  ان ها متفاوت باشد. بنابراین بهتر است از همان ابتدا در مورد این موضوع به توافق برسید تا در ادامه کار دچار مشکل نشوید.

پیشنهاد نویسنده : نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری مدرن

 

2- طراحان بدون وابسته به شرکت های طراحی  دکوراسیون اداری

برخی از طراحان داخلی و فعالان در این حوزه به دلایل شخصی  ترجیح می دهند به صورت مستقل از شرکت ها و به صورت شخصی به فعالیت بپردازند. برای دریافت مشاوره های لازم برای پروژه دکوراسیون اداری می توانید از این افراد نیز کمک بگیرید. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی که به صورت شخصی فعالیت می کنند تعرفه های کمتری را برای خدمات خود دریافت می کنند. بنابراین در صورتی که قصد پرداخت هزینه های کمتر را دارید، می توانید از این افراد کمک بگیرید.

استفاده از مهارت متخصصان طراحی داخلی مزیت بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.  طراحان داخلی با داشتن دانش هایی در زمینه های مختلف همچون رنگ شناسی و تناسب شناسی می توانند در انتخاب بهترین رنگ و تعیین مکان مناسب المان های مورد استفاده در محیط به شما کمک کنند تامناسب ترین دکوراسیون  اداری را طراحی نمایید.

بنابراین در صورتی که می خواهید برای مجموعه ی خود طراحی دکوراسیون اداری جذاب و شیک را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، از افراد خبره و ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

گالری تصاویر و ایده های طراحی پروژه دکوراسیون اداری

حال که با مراحل انجام  ‍‍پروژه دکوراسیون اداری آشنا شدید در ادامه به بررسی چند تصویر از ایده ها و سبک های رایج در طراحی دکوراسیون اداری می پردازیم.

طراحی مینیمال به همراه مبلمان منحصر به فرد

این روزها گزینه های زیادی برای انتخاب مبلمان ها، صندلی ها، میزها و موارد مشابه وجود دارد. از صندلی‌های اداری ساده  با طرح های خاص گرفته تا صندلی‌های ارگونومیک، برخی از مبلمان به تنهایی قادر به دیزاین دکوراسیون اداری هستند. این مبلمان ها توانایی معرفی و ارتقاع جایگاه برند شما در ذهن مخاطب را  دارند .

این گزینه های منحصر به فرد مبلمان اداری را  می توانید در فروشگاه دکوریار بررسی کنیدو با افزودن آن ها به محیط جان تازه ای به فضای کار خود ببخشید.

پیشنهاد نویسنده : صندلی ارگونومیک چیست؟

در مورد لایه بندی بافت ها از شکستن قوانین نترسید

وقتی نوبت به طراحی داخلی فضای اداری  می رسد. اکثر افراد سعی دارند در یک چارچوب خاصی طراحی کنند و از خلاقیت به خرج دادن در طراحی فضا می ترسند.

استفاده از یک رنگ چوبی، الگوی یا فلزی در سرتاسر اتاق می‌تواند ظاهری استریل و بالینی به شما بدهد که به احتمال زیاد جذاب نیست. ما همچنین می‌بینیم که طراحان راه دیگری را می‌روند و اتاق‌های خود را با جنون بافت‌ها و الگوها شلوغ می‌کنند، که می‌تواند حواس را تحت تأثیر قرار دهد.

وقتی نوبت به انتخاب بافت می رسد، هیچ فرمولی وجود ندارد. اگر با دقت به بافت ها نزدیک شوید، واقعاً می توانید هر چیزی را از نقطه نظر لایه بندی کار کنید. یک طرح بافتی قوی باید بافت های مناسبی را که با هم ترکیب می شوند تا حالت یا سبکی قابل درک را ایجاد کنند، متعادل کند.

بافت می تواند جان تازه ای به طراحی داخلی شما بدهد

لامسه یکی از مهم ترین حواس ماست. وقتی به بیرون به یک جنگل یا یک غروب زیبا نگاه می کنیم، می بینیم که چگونه بافت های مختلف محیط های روزمره ما را زنده و غنی می کنند.

با داشتن یک طراح داخلی با تجربه در کنار شما، می توانید پیچیدگی های بسیاری از بافت را مرور کنید تا نحوه تجربه مردم از فضای شما را بهبود ببخشید.

آیا نمی دانید چگونه می توانید بافت ها و المان های طراحی را بهتر در پروژه طراحی اداری خود بگنجانید؟ ما می توانیم کمک کنیم. برای پروژه طراحی داخلی بعدی خود با دکوریار  تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.